eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepodlogowka i c.w.u.Re: podlogowka i c.w.u.
  • Data: 2010-09-09 20:49:16
    Temat: Re: podlogowka i c.w.u.
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Maniek4" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
    news:i6b160$rq2$1@news.onet.pl...

    > Mnie to tylko zastanawia skad wiadomo, ze ten pan instalator przyleci z
    > pelnymi garsciami usuwac te ew. usterki.

    Bo masz umowę, rachunek lub fakturę oraz Rzecznika Praw Konsumentów :)

    > Jackare moze i lata, Jacek tez, ale sorry na grupie az sie roi od opini na
    > temat rozych fachmanow olewajacych pozniej klienta. Ja osobiscie jeden
    > serwis autoryzowany juz obsmarowalem w przedstawicielstwie firmy i mam
    > nadzieje, ze autoryzacje stracili. Tez byli na pierwsze wezwanie
    > uruchomienia kotla, ale pozniej do niedzialajacej zima pompy w kotle nie
    > dojechali do dzis.
    > E umowy i gwarancje to gra w ruletke, niestety tak to widze.

    Oj różne są sytuacje. Ja także walczyłem z firmą produkującej kotły jako
    serwisant tej firmy, bo "zlewali" klienta i naprawa gwarancyjna silnika
    podajnika trwała u nich ponad 3 miesiące. Gdybym zawiózł ten silnik do
    przezwojenia to sprawny silnik zamontował bym w przeciągu 3 dni. Ja jednak
    uważałem, że powinienem z firmy wziąć nowy silnik i jeszcze tego samego dnia
    wymienić u klienta. Niestety, właściciele firmy nie podzielali moich
    przekonań, dlatego tez się rozstaliśmy :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1