  • Data: 2013-07-30 15:46:43
    Temat: Re: podwójny włacznik dzwonkowy (zdjęcie + dzwonek)
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bc452591-80cd-4cb2-9595-85bc78fa21b6@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 15:35:24 UTC+2 użytkownik AT napisał:
    > muszę jeszcze podłączyć głośniki, abym mogł rozmawiać zdalnie i będe w
    >
    > pełni usytasfakcjonowany coś ala domofon zdalny:)
    Ciekawa będzie rozmowa z kurierem czy chociażby teściową:
    -nie ma mnie w domu prosze przyjść później.
    -Jak nie ma jak w domofonie słychać.
    ;))

    hehe no to fakt, ale to samo mam jak ktoś dzwoni na telefon stacjonarny,
    który mam
    w telefonie gsm chociaż znajomi już rozumieją
    (chodzi o t-mobile 2 w jednym, na jednej karcie i gsm numer i stacjonarny,
    poprostu taniej niż mieć go w tpsa)