    From: "Witek" <q...@p...nospam..onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: półki z płyt gipsowo-kartonowych
    Date: Sun, 25 Oct 2009 12:38:11 +0100

    Użytkownik "Mamut" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:33697ad5-2017-464c-adee-f6a9001f4e40@b15g2000yq
    d.googlegroups.com...
    Kiedyś widzialem na necie super poradnik: "jak zbudować półki z płyt
    gipsowo-kartonowych".
    Była tam fajnie opisane jak tworzyc takie półki, zarówno do wnęk jak i
    do rogów pokoju, a także mocne półki mocowane tylko z tyłu.
    Ma ktoś może namiar na taki poradnik ?
    Nie musi to być super dokladny opis ale fajnie jakby było pare
    rysunkow albo fotek instruktażowych. Mam teraz troche czasu
    popoludniami i chcialbym zmienic troche pokoj przed malowaniem.

    Hej,

    Właśnie skończyłem taką robotę (tzn. jeszcze 1 raz musze pomalować). W sieci
    znalazłem tyko to:

    http://czterykaty.pl/czterykaty/5,57581,2754574,Polk
    i_we_wnece.html?i=0 oraz

    http://forum.muratordom.pl/polki-z-plyty-kartonowo-g
    ipsowej,t74340.htm.

    Robiłem opierając się na inforacjach tu zawartych i jakoś wyszło.

    W razie co, pisz to będę się starał pomóc, również dokumentcją foto niewiele
    tego, ale coś jest)

    pzdr

    wp