  • Data: 2024-06-28 23:00:02
    Temat: Re: położyłem kafelki
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:v5l748$ei1$1@news.chmurka.net>
    user ptoki pisze tak:

    > https://www.youtube.com/watch?v=Way5bMh-eYg

    ciekawy filmik

    Back buttering robiłem. Kreski w jedną stronę jak pole koło Poznania
    też przestrzegałem. Być może za cienko kleju dawałem.

    > poka foty zerwanych twoich i spoldzielnianych. Powiemy ci co bylo
    > zle zrobione :)

    oj panie, emigrant nie ma czasu na takie rzeczy.
    Emigrant jak zgubi klucze to kupuje nowe mieszkanie ;)

    > W praktyce tam gdzie woda i mroz to kafelki sie dlugo nie
    > utrzymaja.

    :(

    Mam jeszcz 4 kafle schowane w tajnym kącie. Wymienię we wrześniu.
    Jaki klej obecnie na topie?

    (balkon pod rusko granico, gigantyczne nasłonecznienie w lecie, w zimie
    -17st sie zdarza)

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne