  • Data: 2011-01-10 18:56:21
    Temat: Re: pompa ciepła
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10-01-2011 o 10:10:20 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "vera" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
    >
    > i jeszcze jedno
    > do rozważenia - zamiast ładować kase w pompe tą kase przeznaczyć na
    > ocieplenie domu. Tu jest fajny topik:
    > http://forum.muratordom.pl/showthread.php?146761-M%C
    3%B3j-dom-pasywny-%28-%29-w-praktyce-ju%C5%BC-go-u%C
    5%BCytkuj%C4%99
    A poczytałeś dokładnie ten wątek? bo ja tak,
    i okazuje się że wcale tak różowo nie ma w tym domu,
    ma 21st a żonie zimno :), pasywnośc powoduje że rzadko mu się
    włącza ogrzewanie(sam je steruje) i brakuje promieniowania
    cieplnego co powoduje dyskomfort, dopiero jak mocniej
    przygrzeje to jest ciepło odczuwalne, ale przecież nie o to chodzi
    żeby w domu było 23st :)

    --
    Pozdr
    JanuszK