  • Data: 2010-04-13 20:16:14
    Temat: Re: pompa ciepla - podsumowanie z 2och lat.
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Szendzielorz pisze:
    to już zapewne ceny zjadą... i będę rozważał

    > W sensie podlogowke wszedzie? Przeciez podlogowka jest tansza od
    > kalafiorow (porzadnych, dobrze wygladajacych :-)

    Nie... miałem na myśli pompę ciepła :-))). Podłogówkę chcę zrobić pod
    częścią - salon, kuchnia, hol, łazienki...

    w sypialniach i pracowniach stawiam na kalafiory.
    Ale u mnie w grę wchodzi kocioł stałopalny... więc wymiennik i
    rozdzielacze oraz zawór trójdrożny... :-)

    pozdr.
    robercik-us