  • Data: 2013-09-09 08:46:06
    Temat: Re: pompa ciepła - teoretyczne pytanko
    Od: w...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 08:38:36 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Jakie 20? Bez rekuperatora chyba! Ze sprawnoscia 90% powietrze bedzie mialo przy
    mrozie ponizej 0stC. W dodatku wyrzucane powietrze jest wilgotne.

    Faktycznie - mam (dobry) rekuperator, mierniki temperatur na wyrzucie i wrzucie
    pokazują faktycznie dobry oddzysk ciepła - około 90%, także powietrza nie użyje,
    chociaż pomyślałem, że wyrzutnię powietrzna można by doprowadzić do chłodnicy.
    Co do wilgotności, to trudno powiedzieć, bo zimą miałem jedno wiadro na tydzień wody
    z requperatora :)

    pzdr
    Bogdsan