  • Data: 2013-09-11 10:58:43
    Temat: Re: pompa ciepła - teoretyczne pytanko
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 11 września 2013 09:39:02 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Jezdzisz Chinskim samochodem? Kupilbys sobie taki?
    >
    > Marzysz o takim? :D
    >

    > Ja wiem ze wiekszosc rzeczy klepie sie dzisiaj w Chinach ale jest roznica
    >
    > miedzy samym klepaniem elementow wedlug zasad, procedur i z materialow
    >
    > ustalonych przez "naszych" inzynierow, a miedzy wymysleniem i wyprodukowaniem
    >
    > w calosci przez chinska firme urzadzenia od podstaw. Ta pompa za 7,5k
    >
    > (1100$ w Chinach) dokladnie taka jest. Zatem jej jakosc, uzyte komponenty -
    >
    > i nie chodzi nawet o sprezarke - wyzsze modele z tej fabryki maja nawet

> [...]

    Pierdolisz bzdury jam rzadko który. Kłamstwo że w Chinach robi się tandetę stało się
    prawdą. jak by robili taniej tylko dlatego że używają gorszych materiałów i są mniej
    staranni to by splajtowali. Większość rzeczy jakie mamy w domu zostało wyprodukowane
    w Chinach i działają niezawodnie wiele lat. Szybciej się je wymienia bo się
    zestarzały niż popsuły.