    From: Krzemo <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pompy ciepła - mały absurd?
    Date: Mon, 20 Jul 2009 23:43:26 -0700 (PDT)
    <h3stsh$3on$1@news.onet.pl> <h3t3bn$jts$1@opal.futuro.pl>
    <h3t9pp$3ko$1@news.interia.pl> <h3td38$4n1$1@opal.futuro.pl>
    <h3tdht$87a$1@news.interia.pl> <h3ti10$cuc$1@opal.futuro.pl>
    <h3tve1$b3g$1@nemesis.news.neostrada.pl> <h3v6co$je3$1@news.onet.pl>
    <h3v8al$hu6$1@opal.futuro.pl> <h401j2$oaa$1@news.onet.pl>
    <h404tt$716$1@opal.futuro.pl> <h41gng$63m$1@news.onet.pl>
    <h41qoq$dc8$1@opal.futuro.pl> <h421kf$q3l$1@news.onet.pl>
    <h423hc$t6o$1@opal.futuro.pl> <h429l4$esf$1@news.onet.pl>
    <h42kq3$d9r$1@news.onet.pl> <h42p4l$478$1@news.interia.pl>
    <h43k1k$n9q$1@nemesis.news.neostrada.pl>

    wiadomościnews:h42p4l$478$1@news.interia.pl...

    > "Popierajcie metody kikiego" - tekst miesiaca.

    To nie żadne "metody kikiego" - to standard:

    Pójdziecie do kina w którym nie odbędzie się seans- zażądacie zwrotu
    cen biletu czy nie?

    Wynajmiecie sprzątaczkę która rozmaże tylko brud - zapłacicie czy nie?

    Zamówicie obraz przedstawiający dom w poświecie księżyca, a namalują
    Wam (bo taki koncept miał artysta) wielką różową i owłosioną pupę
    zwistającą nad domem - zapłacicie czy nie? (no to może zły przykład bo
    może trafiło by to w Wasze gusta - jeśli tak to zamieńcie pupę na coś
    co by Wam się nie spodobało)

    Zamówicie kanapki z kawiorem a dostaniecie z kiełbasą - zapłacicie czy
    nie?

    To chyba więc normalne że jak człowiek nie dostanie tego co chciał to
    i nie zapłaci. I ma do tego święte i niepodważalne prawo. Czemu więc
    uważacie że w budowlance miało by być inaczej? Tylko dlatego że ową
    budowlanką sami się paracie? Taka moralność kalego (kali ukraść krowę
    to dobrze, kalemu ukraść krowę to źle)?
    Ja sam już 3 ekipom nie zapłaciłem i jakoś do rękoczynów nie doszło...
    Bo aby doszło do rękoczynów musiała by być jawna niesprawiedliwość, a
    tymczasem oni sami czują że spaprali. Jeden uciekł odemnie w takim
    pośpiechu że kilka wartościowych narzędzi zostawił, a teraz nawet nie
    odbiera telefonów. Gdybym nawet chciał mu zapłacić to nie miałbym jak.
    ;-)

    Oczywiście że osobowość fizjonomia i tożsamość nie powinna mieć
    znaczenia w dyskusji. W dyskusji ważne są tylko argumenty...
    Nie bardzo więc rozumiem więc Twoją wypowiedź. Czy masz pretensje że
    kiki chce zachować anonimowość w sieci? To normalne i robi tak wielu
    (w tym ja i Ty). To dlatego że nieanonimowe wpisy mogą być łatwo
    odszukane i stanowić nawet zagrożenie dla dyskutanta. Nie mówię tu o
    jakimś zagrożeniu fizycznym (pobicie itp) choć i to mogło by się
    zdążyć, ale np o przypadek odszukania wpisów przez obecnego lub
    przyszłego pracodawcę, przez potencjalnego złodzieja itp. Wystarczy
    trochę wyobraźni... Zresztą sam jesteś niejako anonimowy....

    To chyba zdrowy objaw...
    ;-)
    Problem raczej z tymi co wszystko biorą do siebie...

    No ja na ten przykład... robi tak też pewnie większość świadomych
    użytkowników sieci.
    To jest w ramach poszukiwania np. Troli....
    ;-)
    Faktem jest że gdyby kiki nie podrzucał fotek swojej budowy to
    uznałbym go za Trola. No chyba że jest to Trol genialny i zdjęcia nie
    są z jego posesji ...
    ;--)

    Kiki ma w ogóle problem z "myciem"... niedomyte małolaty , niedomyci
    robotnicy itp.
    ;-)

    Nie można mieć "ale" do pracodawcy jak się go nie zna. Gdyby mieli
    jakieś "ale" od samego początku to by nie przyszli do niego. A tak
    przychodzą pełni zapału (bo na początku zawsze tak jest) i ... partolą
    od początku. No a potem są "ale" (no bo nie rozumieją dlaczego wymaga
    się od nich tego co było ustalone z nimi wcześniej) i przysłowiowe
    "paragony". Sam podobne sytuacje przeżywałem więc wiem jak to jest.

    > Juz o tym pisalem, gdyby kiki tylu ludziom nie zaplacil jak sie chwali to
    > przeciez juz dawno by mu zrobili krzywde, no chyba, ze kolega kiki to
    > osobnik bez karku ze zlotem na klacie (prosilem go wielokrotnie o fotkie
    > niestety nie zamiescil).

    Nawet gdyby tak było to (jak słynne tłumaczenie przysłowia łacińskiego
    mówi) "i Herkules dupa gdy narodu kupa". Więc gdyby się zawzięli to by
    mu wtłukli. Ale tak nie zrobią bo sami wiedzą że nabroili...
    ;-)

    > Ale wtedy i tak mialby problem skad brac ekipy
    > przeciez takie rzeczy sie rozchodza.

    No ja też nie zapłaciłem i się nie rozeszło ... pewnie sami się
    wstydzą tego co zrobili więc nie rozpowiadają...

    > Mam wrazenie, ze sporo koles po prostu
    > fantazjuje

    Też mi się tak wydawało, ale te zdjęcia ... musiała to by być genialna
    mistyfikacja.
    ;-)

    Choć poglądy i postawy reprezentowane przez kikiego są dla mnie
    kulturowo obce, to w kwestii kondycji polskiej budowlanki mam podobne
    zdanie. Zanim rozpocząłem budowę było zupełnie inaczej. "Fachowiec" to
    brzmiało dumnie, a teraz niestety brzmi durnie...
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.