  • Data: 2013-09-13 19:14:08
    Temat: Re: pozwolenie na budowę
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 września 2013 18:48:00 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > A mlot jaki porzadniejszy - kilowy czy 10-cio kilowy ? ;)
    Dzisaj u mamy płot naprawiałem.
    Ja się pewnie nie znam i dlatego takim mniej więcej kilowym gwożdzie wbijałem.
    Ty bywalec forum muratora po przeczytaniu ilus tam dzienników budowy (czy jak to tam
    się te ich reklamy sponsorowane nazywają) pewnie byś jakims markowym(nie chińskim)
    10kg wbijał.;)
    Kurcze Adam na prawdę dzisiaj nie ma logicznego uzasadnienia dla ceny kilkunastu czy
    kilkudziesięciu tysięcy dla tak prostego urzadzenia jak PC. Pisałem juz byle kocioł z
    podajnikiem to duzo bardziej skomplikowana konstrukcja a kosztuję połowę tego co PC.