  • Data: 2013-09-13 21:22:36
    Temat: Re: pozwolenie na budowę
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 13 września 2013 19:51:21 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Fajny przykład;)
    > Siekiery Fiskarsa kosztowały poniżej 200zł sztuka.
    > Siekiera to tak prosta konstrukcja że gdyby jakis inny producent chciał mi lepsze
    od Fiskarsa sprzedać za 1000zł to bym go wysmiał. Ty zapewne byś kupił bo droższe to
    lepsze

    Ale sa tez inne siekiery po 50-100 pln, akurat w tym segmencie to fiskars
    to odpowiednik bardziej viessmanna niz chinczyka ;-)

    > Tu masz dobre(bo drogie, bo ciężkie) garnki;)
    > http://finanse.wp.pl/kat,1033691,title,Spowiedz-sprz
    edawcy-garnkow-To-wszystko-to-oszustwo,wid,15973481,
    wiadomosc.html?ticaid=1114d3&_ticrsn=3
    > Ja takich nie kupię.
    >
    > Mam kilkakrotnie tańsze garnki z Ikea i kilka lat już służa i nic złego się nie
    dzieje.

    Ale Ty nie wiesz o co mi chodzilo z tym ciezarem czy tylko jaja se robisz? ;)
    Wolalbys w swojej instalacji CO rurki miedziane 1mm, czy 0,5mm?
    Wolalbys wymiennik z nierdzewki z blachy 1mm, czy 0,5mm? Co bedzie trwalsze,
    co dluzej wytrzyma bez korozji? Wymienniki w mojej moga wazyc 20kg, a w
    tej chinskiej 10kg bo sa dwa razy ciensze (i przez to moga miec nawet i
    lepsze parametry bo szybsza wymiane ciepla - ale nie trwalosc ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.