  • Data: 2010-04-18 21:10:06
    Temat: Re: prace wokół domu
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >W kosztorysie za renowację ogródka mam takie pozycje:
    > opaska z kamienia- 25zł za mb robocizna
    > murek i schodki z kamienia granitowego- 40zł za mb robocizna
    > Czy takie są ceny? Zdumiewające jest to że często za robociznę płacimy
    > więcej niż za potrzebne do wykonania danej rzeczy materiały.

    Warto doprecyzować co wykonawca ma zrobić w ramach tych pozycji
    kosztorysowych. Łatwiej będzie skomentować koszt robocizny.
    Nie bardzo za to rozumiem co dziwnego jest w tym, że robota droższa niż
    materiały. Architekta też przecież nikt nie rozlicza adekwatnie do kosztu
    papieru i ołówka.
    Pozdr.
    Krzysiek