  • Data: 2011-01-03 12:17:10
    Temat: Re: prad budowlany..
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e30aa0fc-64f0-49a0-b1ad-bf887e6add1c@d8g2000yqf
    .googlegroups.com...
    On 3 Sty, 12:39, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > A najlepiej niech sie przejdzie - rozmowy sa nagrywane i zaden
    >pracownik nie przekaze w trakcie jej trwania zadnych informacji, ktore
    >beda dzialaly na strate ZE :) Mi pani w "okienku" dala cynk, ze
    >wystarczy stan surowy zamkniety i podlaczona jedna zarowka na jednym
    >bezpieczniku w srodku i prawie tak tez to zalatwilem (dla pewnosci
    >zeby wyslali nieczepiajacego sie pracownika, przez znajomego elektryka
    >zalatwilem to 0,7'mka w skrzynce :P

    Czyli jak widać co kraj to obyczaj. U mnie wystarczyło ze pokazałem że
    jestem zameldowany na nieruchomości do której doprowadzili prad i podpisali
    umowe na W11
    Zameldowany byłem juz jak były same fundamenty więc problemu nie było.
    Postawili skrzynke z licznikiem i zabezpieczeniami i podpisałem umowe na
    W11. Nawet kabla od skrzynki do rozdzielni jeszcze nie miałem- podpinałem
    przedłuzacz pod zabezpieczenia w skrzynce i tak korzystałem z pradu przez
    kilka miesięcy.

    Krzysiek