  • Data: 2013-11-18 19:52:19
    Temat: Re: pralka ładowana od góry
    Od: " 666" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasne, Whirlpool.
    Programator 550 zł + robocizna.
    Amortyzatory 550 zł + robocizna.
    Łożyska 30 zł + 300 zł robocizna.
    PS. Pierwsze i drugie naprawiałem sam, łożyska kupiłem (w hurtowni, wg autoryzowanego
    serwisu "wyszły ze stanu i nie wrócą"), może
    kolega wpadnie do mnie i mi naprawi, bo nie opłaca mi się dla jednej roboty ściągacza
    kupować a młotkiem w srubokręt walić nie
    lubię, no i lata już nie te? Jak najbardziej serio pytam (W-wa).
    PS 2. Ale grugiej pralki, co mi cały cykl w 40 minut zrobi, to nie znam.

    -----
    > z drugiej strony twierdzi ze klientom woli naprawiac whirlpoole bo czesci dostepne
    i tanie wiec robi na poczekaniu a jak wystawia