  • Data: 2013-01-29 14:56:44
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:3a078fdc-f2db-4c49-8f3d-53ba53ac8a7e@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 14:27:55 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    >Ja wlaczam pralke o 0-1 i rozwieszamy rano. Nam to pasuje bo rano mamy na
    >to czas, sily i checi ;-)

    Ja sie na tym nie znam. Prawde mowiac posiadlem dzis dodatkowa tajemna
    wiedze o wlaczaniu pralki. Ale jak widac dla pani domu ma to niemale
    znaczenie. :-)

    >Zmywarka to samo - wlaczam o 0-1 jak ide spac i wyciagamy naczynia rano :)

    A na tym to troche sie znam. Wiec kiedy nie otworze zmywarki po skonczonym
    myciu to rano otwieram z woda stojaca w zaglebieniach naczyn u gory. Nie, ze
    to jakis problem, ale jednak wole jak za rekaw mi nie leci, kiedy wstawiam
    kubki do szafki. Zmywarke przewaznie wlaczamy wieczorem i otwieramy na noc.
    Gotowania i prasowania raczej nie przeskoczysz.
    Czytam te Wasze analizy i sam sie zastanawiam. Z drugiej strony coz ja mam
    takiego co chodzi cala dobe? Lodowka, CO w okresie grzewczym... I chyba
    tyle. Niby mozna by przestawic te zmywanie i pranie, ale nie jestem pewny
    czy warto. Zeby chociaz wode grzac w baniaku... Albo jakis nieuswiadomiony
    jestem w temacie moich kosztow, albo nie mam pojecia jak to ma sie oplacac
    dla kogos takiego jak ja.

    Pozdro.. TK