  • Data: 2013-01-31 10:43:46
    Temat: Re: pralka z podlonczeniem cieplej wody
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 10:14:55 UTC+1 użytkownik 4CX250 napisał:
    > A ty już chciałeś chałupę okablować czujnikami. To byś dopiero wtopił.

    Manipulujesz.
    Myslałem ew o podliczniku który by pokazywał żuzycie w czasie.
    saa takie termometyry które na podłączonym pendrivie rejestruja co kilka minut
    temperature i masz gotowy wykres to i myślę takie liczniki są.
    Ale ja za gazetami specjalnie nie przepadam więc póki co nie mam czegoś takiego.
    Ale jak bym dostał w rosądnej cenie to akurat takie coś bym kupił.
    Dobrze wiedziec co ile zuwa energi.U szwagra jesienią popmke CO przestwiłem z 3 biegu
    na 1 i zauważalny spadek zużycia energi mu wyszedł a komfort bez zmian.