  • Data: 2011-01-17 07:21:31
    Temat: Re: pralko suszarka
    Od: GS <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Olo napisał:

    > Generalnie żaden, cena nie gra roli. Jak coś jest do wszystkiego, to
    > jest do niczego. Cokolwiek nie kupisz wcześniej czy później nie będziesz
    > z tego zadowolony bo albo będzie źle prała albo słabo suszyła. A do tego
    > takie 2 w 1 ma tą wadę, że zawsze przed suszeniem będziesz musiał wyjąć
    > co najmniej połowę tego co wcześniej się uprało, bo się nie wysuszy.
    > Lepiej zainwestuj w dobrą i trwałą pralkę taka co mocno wiruje i będzie
    > działa klika lat dłużej niż okres gwarancji. Będziesz z tego o wiele
    > bardziej zadowolony.

    OK - to iż idę na kompromis to już wiem. Pytam z kim warto iść. Piszesz
    chyba teoretycznie o tym posługując się ogólnikami typu "Jak coś jest do
    wszystkiego, to jest do niczego" Wiem o tym że często połowa prania musi
    zostać wyjęta, że ma niej funkcji niż sama pralka i sama suszarka. Wiem
    to - poszukuje informacji jaki producent robi produkty o nazwie
    "pralko-suszarka" które robią swoją kompromisową robotę dobrze (jak na
    kompromis).

    pzdr
    GS