  • Data: 2011-03-19 15:36:09
    Temat: Re: problem z instalacj? CO - buczenie w grzejnikach
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jagr wrote:
    > Użytkownik "Amir" <S...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>> http://www.pompowo.pl/grundfos/grundfos_www20.nsf/0/
    74274A9A17523FE8C12574B90038B6AB/$File/Pompy%20elekt
    roniczne%20Grundfos.pdf?OpenElement

    > Ja bym spróbował dobrać z tego katalogu najmniejszą MAGNA, jaka jest,
    > ale lepiej skonsultować dobór z pracownikiem Grundfosa.
    > http://noteswww.grundfos.com/web/homepl.nsf/Webopsla
    g/MKOS-7L6CAF
    > Zadzwonić albo wysłać maila.

    hm... ty to chyab jesteś handlowcem firmy Grundfos, skoro usiłujesz
    zwykłemu obywatelowi wcisną c pompe za 1600 zeta :) rozumiem ze jak nie
    bedzie działać to oddasz mu wydaną forsę ?