  • Data: 2011-03-21 11:03:15
    Temat: Re: problem z instalacj? CO - buczenie w grzejnikach
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jagr napisał:
    > To nie kocioł jest tu podmiotem. Jeśli się taki nie nadaje, to się go nie
    > stawia. Dlatego właśnie powinien być projekt, a nie zdanie pana Kazia. W
    > projekcie wszystko się przelicza, dobiera i optymalizuje.

    Chcesz koniecznie udowodnić, że jednak to na kotle trzeba ustawić niższą
    temperaturę?, czy co...?, bo już Cię nie rozumiem o co Tobie chodzi.

    Zapewniam Cię, że nie 'pan Kazio' wykonywał u mnie instalację i... mam
    jednak pompy, a mimo to kocioł pracuje cały czas przy temp grubo powyżej
    60 stC, działa też podłogówka i grzejniki - nawet teraz, w okresie
    przejściowym.

    Nie rozumiem Twoich wypowiedzi i nie mam ochoty ich rozumieć skoro
    bzdury piszesz i nie trafiają do Ciebie zwyczajne racjonalne argumenty.

    Poczytaj sobie, a potem zabieraj głos...

    Ja już kończę swoją aktywność w tej dyskusji, bo widzę, że... 'z Tobą
    gadać to jakby plewy młócił...' :-DDD.

    Powtarzam jeszcze raz i ostrzegam:

    Temperatura na kotle stałopalnym MUSI BYĆ co najmniej 60 stC, czy się
    to komuś podoba, czy nie !!!

    Wszelkie próby obejścia tego prawidła skończą się szybkim wyrzuceniem
    kotła na złom i wydatkiem kolejnych kilku tysięcy na nowy.

    Nie słuchajcie zatem kolegi jagra w tym zakresie, bo może to przysporzyć
    Wam sporo strat materialnych.

    Z mojej strony

    END OF TOPIC.

    pozdr