  • Data: 2009-02-06 11:48:28
    Temat: Re: projekt instalacji
    Od: Dy <d...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dostałem pozwolenie bez projektów wodkan i elektrycznej. Ponieważ
    zaczęli coś marudzić, że projektant nie ma uprawnień (to nieprawda ale
    zaczęli szukac dziury) więc wyjąłem całą dokumentacje i złozylem tylko
    budowlana. Pozwolenie dostalem.
    tak jak ktos wyzej napisal, to chyba zalezy od ludzi siedzacych za
    biurkiem w twojej gminie.
    A ze swoim architetektem ile mialem ceregieli? Ten to dopiero wymyslal
    co mu potrzebne do skompletowania dokumentow. o malo sie nie
    poklocilismy.

    Pozdrawaiam
    Dy