    From: "Darek" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projekt o nazwie - moj wlasny :-)
    Date: Sat, 16 Jan 2010 17:07:50 -0000

    > Przypadkowy kształt i rozmieszczenie okien i drzwi. Przejrzyj
    > profesjonalne
    > projekty pod tym kątem.

    Kształt nie jest przypakowy, choc nie mowie ze sluszny.
    Co do rozmieszczenia, no fakt czegos tu brakuje, ale nie
    potrafie wymyslic nic bardziej rozsadnego.
    Moze sam cos doradzisz jak Ty to widzisz, jak masz czas oczywisci?
    Kazda uwaga sie dla mnie liczy, tym bardziej ze mam jeszcze wplyw
    na projekt.

    > Mi osobiście nie podoba się zadaszenie przy wejściu głównym, ale wiem że
    > tak też się robi.

    Nie zrobilem tego dlatego, ze sie tak robi, ale ze wzgledu
    na to, ze tak chcialem, poniewaz minimalizowalem koszty. Wiem ze
    nie jest to piekne rozwiazanie i znacznie ladniej wygladaja
    choc by cos takiego:
    http://www.twojprojekt.pl/projekty/10011-penelopa
    ale to kosztuje wiecej wykonawczo.
    Jako obrone, dodam ze poszerzenie schodow wejsciowych o 1m
    a co za tym idzie zadaszenia, troche poprawia bryle domu i wyglada
    znacznie ladniej.

    Pzdr
    Darek