    From: Kudlaty <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projekt o nazwie - moj wlasny :-)
    Date: Sat, 16 Jan 2010 10:36:16 -0800 (PST)

    On Jan 16, 4:48 pm, "Darek" <d...@o...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > Dlugo myslalem czy wrzucac na grupe moj projekt,
    > poniewaz az sie boje ocen :-), ale co tam raz sie zyje.
    >
    > http://picasaweb.google.pl/darekwozny/Pulpit#5427353
    883303002322http://picasaweb.google.pl/darekwozny/Pu
    lpit#5427353892731790850http://picasaweb.google.pl/d
    arekwozny/Pulpit#5427353901551277042

> [...]
    > - Okna na poddaszu na rzutach sa 210cm szerokosci - zmniejszono na  150.
    > - W 2 najwiekszych sypailniach na poddaszu, dodatkowo okna polaciowe.
    > - Nad klatka schodowa malutkie okno polaciowe.
    >
    > Jezeli komus sie chce wypowiedziec na temat tego projektu, bede bardzo
    > wdzieczny.
    > Interesuja mnie opinie zarowno z punktu widzenia funkcjonalnego, jak i
    > kosztowego.
    > W jakie koszty jako laik sie wp..em nieswiadomie, wybierajac taki projekt?
    > Wszelkie uwagi zarowno te podbudowujace i brutalne sa mile widziane.

    - od kuchni do jadalni zbyt daleko - chodzenie z zarciem przez caly
    salon to loteria
    - klatka schodowa powinna byc zamkneta - tym bardziej ze i po pewnym
    czasie zycie na poddaszu zmeczy was
    - garaz wbudynku niepotrzebny - samochod zre korozja az milo - jesli
    sie upierasz to oddziel garaz od budynku izloacja.
    - brak zadaszenie na tarasie - zawsze pozniej problem z cieniem lub
    ochrona przed deszczem

    podsumowujac nie podobami sie.Brak proporcji w ksztalcie.Szerokosc/
    dlugosc do wsokosci.