    From: robertr <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projekt o nazwie - moj wlasny :-)
    Date: Sat, 16 Jan 2010 10:55:53 -0800 (PST)

    Projekt mi się podoba, kiedyś próbowałem coś rysować i wiem jak
    ciężko..
    Faktycznie tak jak wyżej dach to może 35 -40 - możnaby wysunąć troche
    dalej dach - koszty, ale nie upierałbym się. Garaż koniecznie w
    obrysie domu - lepsza energooszczędność domu i każdy metr Ci się
    przyda.
    Takie dostawienie garażu to zawsze jakiś problem mostków cieplnych np
    dach garażu oparty na ścianie burzy ciągłość izolacji trzeba tu być
    ostrożnym, podobnie ściany garażu to też mostki
    Trochę nie kumam jak ze stronami świata ? Czy ta szczytowa z oknami to
    południowa?
    Ja lubię jak południowa jest ze skosem (możliwość solarów), maksymalna
    ilość okien na parterze od tej strony - darmowe grzanie w okresie
    chłodnym, wystający dach chroni wtedy przed słońcem w okresie letnim.
    O ile dobrze widzę to nie masz okien dachowych - super - zwróć uwagę
    żeby okna na poddaszu nie były za wysoko tak żeby siedząc np za
    biurkiem spokojnie widzieć okolicę.
    Powodzenia