    From: Usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: projektowanie na domo
    Date: Mon, 08 Mar 2010 11:18:09 +0100

    Ghost pisze:

    > Nie widzialem rzeczonego programu, ale zobacz sobie projekty tu:
    > http://www.artdesign.pl/

    to inaczej

    całe wykonanie to koszt 8000zł - ze wszystkim, robocizna + materiały,
    farmy lampy meble
    projekt 3000zł to prawie 30%

    pokój z wyglądu 3x4 - jesli nie mniejszy - bo lóżko 220x160 ledwo sie
    mieściło razem z otwartymi drzwiami

    12m.kw
    3000zł/12= 250zł za mkw. słabego projektu

    oczywiście musze dodać ze w tym wypadku nie dało się zrobić cudów ze
    wzgledu na male pomieszczenie i skromny budżet

    ale to mi sie kojarzy z kafelkarzami co brali kiedyś za robocizne tyle
    co za płytki (filzy) ;)

    michal