  • Data: 2010-03-09 15:28:41
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:hn3ltv$lhh$1@news.onet.pl...
    > może ktoś chce aby wnętrze w którym mieszka było łądne i elegancki, aby
    > kolory były dobrane właściwie itd...
    >
    > nie każdy posiada tzw dobry gust. Większość ma gust byle jaki i wnętrza
    > jakie sobie sam stworzy beą byle jakie

    Ale dom robi się dla siebie nie na pokaz.

    > co widać często na zdjęcia domów polskich celebrytów, czy nowobogackich,
    > jadą wiochą aż furczy.

    Zauważyłem że ostatnio sporo krytykujesz.
    A jak pamiętam zdjecia Twojejgo domu to tez moim zdaniem żadna rewelacja. Ot
    prosty popularny domek.
    Ni to pałacyk/dworek na widok których wymiotujesz ni to jakas nowoczesna
    architektura
    Ale najwazniejsze że Tobie sie podoba;))

    > Często jednak jeden z drugim am świadomość swojej ułomności i chce
    > porposić o pomoc kogoś kto posiada wiedzę i talent.

    Pewnie należysz do tego typu ludzi którzy w projekcie chcą mieć umieszczone
    nawet to gdzie ma wazonik z kwiatami i świecznik stać;))

    Krzysiek