  • Data: 2010-03-12 08:24:44
    Temat: Re: projektowanie na domo
    Od: "Darek" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zachowujesz się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy i zarzucał właścicielowi
    > Rolls Royce'a, że jest idiotą, bo przecież może kupić Dacię i tak samo
    > będzie się poruszał.

    Nie lubie brac udzialu w takich dyskusjach, bo w sumie niewiele tutaj
    w nosza w przypadku tej grupy, ale jednak zgadzam sie
    z kolega Krisem.

    On tylko wyrazil swoja opinie i to wszystko. Napisal, ze nie wydal by na to
    kasy i juz, bo dla niego to bez sensu. Ja osobiscie tez nie wydal bym na to
    zlamanego
    grosza - chodzi mi o projekt wnetrza.
    Co do proj. indywidualnego domu, tez jest sporo racji. Ja wykonuje projekt
    ind. tylko
    dlatego ze buduje may dom a wszelakie gotowce mialy albo za mala kotlownie
    na paliwo stale, albo jezeli kotlownia byla ok. to za duzy metraz dla mnie
    a zalezalo mi na tym, aby kotlownia bywa w bryle domu.
    Ok, probowalem wziasc gotowca i powiekszc w nim kotlownie, ale skutkowalo
    to tym ze rozwalalo caly uklad domu i i tak trza bylo rozmieszczenie
    pomieszczen
    projektowac od nowa, przesowac sciany nosne itd.
    Drugi warunek to mam obostrzenia w WZ, gdzie dach musi byc odpowiedni na
    garazu
    itd itd. ale ja mam troche nietypowa sytuacje w pewnym sensie.
    Gdybym mial dostep do gazu, to nie bawil bym sie w indywidualne...

    A co do wyrazania opinii, to zwroc uwge, niedawno pojawil sie watek
    o inteligentnych budynkach. Akurat tutaj mam zblizone zdanie do Twojego,
    ale widzisz Ty tez wyrazales swoje zdanie o bezsensownosci niektorych
    rozwiazan
    nigdy ich nie stosujac a jak sadze nigdy w takim domu nie mieszkales
    (jak i ja).

    Tak ze mysle ze czasem warto wykazac troche wyrozumialosci i szacunku dla
    pogladow innych.
    Ty wykonales projekt wnetrza za kupe kasy, jak Cie stac, jak Ci sie to
    podoba, jak twierdzisz ze warto, to tylko moge zyczyc szczesliwego zycia
    w tym domu.
    Ja nie wydal bym na to zlamanego grosza, poniewaz uwazam
    ze moj gust moge zrozumiec tylko ja i nikt inny nie zrobi tego lepiej,
    poniewaz
    ja sam znam siebie najlepiej, wiem co dla mie jest ładne a co nie
    choc by mialo z tego walic ta wsponiana wiochą, ale ta wiocha jest moja
    wlasna i nic nikomu do tego. Choc bym sluchal wsponianego Disco Polo w tym
    moim
    tandetnym domu, to nic nikomu do tego, jezeli muzyka nie jest na tyle
    glosna,
    ze slychac ja na zewnatrz.

    Widzisz wiocha (choc szczerze mowiac, nie za bardzo rozumiem
    negatywnez naczenie tego pojecia, moze dlatego zem wiesnak z pochodzenia i
    to wlasnie wiejskie krajobrazy dla mnie sa najpiekniejszymi
    miejscami Polski) jest strasznie względne, dla Ciebie czy dla kogos kto
    wczesniej
    o tym wspominal, wicha jedzie z okreslonych miejsc, dla mnie - uzywajac
    nomenklatury tego watku :-), wiocha jedzie, od tych pokracznych - podkreslam
    mojej opini - "nowoczesnych" domow. To sie nie wtapia w obecne otoczenie i
    na
    dzien dzisiejszy pozwolenie na budowe takich "pokrak" powinni wydawac tylko
    na
    nowych osiedlach, gdzie tylko takie podobne "dzieła sztuki
    architektonicznej" powstaja.

    Pozdrawia
    Darek