  • Data: 2009-07-15 08:09:38
    Temat: Re: prosta kosiarka
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ann" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h3jvl6$rp0$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Szukam prostej kosiarki do koszenia doslownie 40 m trawy na prostym
    tarasie.
    > Wstepnie obadalam juz kosiarki flora, najtanszy model 1101, moc 1000W.

    http://flora-polska.pl/pages/program-ogrodowy/kosiar
    ki-elektryczne/ke-1001.php
    > Poczytalam jednak na forach, ze taka kosiarka ma dosc slaba konstrukcje,
    ze
    > noz sie szybko tepi, ze plastiki odpadaja na nierownosciach. Jednak moze
    na
    > moje skromne potrzeby wystarczy? Możecie coś podpowiedziec? Troche nie
    mam
    > ochoty wydawac 700 zl na bosha do tego mojego mikrotrawnika.
    > Pozdrawiam
    > Anka

    Nie wystarczą nożyce do trawy? Jest rozwiązanie do pracy na kolanach ale i
    jest do pracy stojąc:
    http://www.fiskars.com/webapp/wcs/stores/servlet/Cat
    egoryDisplay?storeId=10001&langId=10203&catalogId=12
    251&categoryId=14169
    Są też akumulatorowe.