    From: "Ann" <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: prosta kosiarka
    Date: Fri, 17 Jul 2009 09:31:18 +0200

    Użytkownik "AW" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h3nn37$4dl$1@news.onet.pl...
    > A to ciekawostka, aż wierzyć się nie chce. Możesz jeszcze raz spojrzeć na
    > opakowanie i przepisać *dokładnie* skład tego preparatu? Bo nie wierzę, że
    > napisano tam: "Sól kuchenna 50%, wypełniacz 50%".
    > Tak z ciekawości pytam.

    masz racje, niedokladnie napisalam ,nie bylo napisane sol kuchenna, ale
    chlorek sodu 50% ;-) i tyle, no i mialo to kolor jakis brazowawy, szukalam
    na opakowaniu informacji o tym, czy nie ma tam czegos jeszcze, ale niestety
    nie bylo

    nie mam opakowania, kupilam sobie po prostu kilo soli ;-), ale mrowki ja
    olaly zupelnie, wiec dalej kupuje trutki, przy tak duzej ilosci mrowisk
    czytam zawsze opis na opakowaniu, zeby kupic cos, co starczy minimum na 10
    punktow

    pozdrawiam
    Anka