  • Data: 2010-01-17 16:21:21
    Temat: Re: przedścianki asymetrycznie
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KS pisze:
    > Witam,
    >
    > Czy ktoś postawił sobie przedscianki (chodzi o ścianę stawiana na stropie,
    > przed ściana kolankową) tak aby z jednej strony uzyskać
    > ściane bez skosu (albo skos zaczynający się na około 2m), a z drugiej strony
    > skos zaczynajacy się nizej np 80 cm.
    > Jeśl tak to jak wygląda praktyczność i estetyka takiego rozwiązania.

    Widziałem kiedyś u znajomego takie coś.

    Rzeczywiście w tej ściance miał on wstawione drzwi i za tymi drzwiami i
    ścianką był schowek, a sama ściana znacząco poprawiała ustawność pokoju
    :-), zmniejszając jednocześnie jego powierzchnię.

    Miał on takich schowków chyba ze dwa, albo trzy..., ale cała chałupa to
    chyba ze trzysta, czy więcej metrów kwadratowych :-). W domu o pow. 140
    m2 to raczej strata miejsca, szczególnie jeśli kąt nachylenia dachu jest
    niewielki.

    pozdr.
    robercik-us