    From: "Krzysiek" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: przedścianki asymetrycznie
    Date: Sun, 17 Jan 2010 21:23:05 +0100

    > Czy ktoś postawił sobie przedscianki (chodzi o ścianę stawiana na stropie,
    > przed ściana kolankową) tak aby z jednej strony uzyskać
    > ściane bez skosu (albo skos zaczynający się na około 2m), a z drugiej
    > strony skos zaczynajacy się nizej np 80 cm.

    Mam takie przedścianki (jedna 1,2m, druga 2,5m). Kolano ma jakieś 70cm.
    Asymetria wygląda przyzwoicie (tzn. dla mnie akceptowalnie). Za ścianką 2,5m
    mam garderobę. Garderoba dość trudna do zagospodarowania (długa na ponad 6m,
    głęboka na 2m). Zrobiłem do niej dwa wejścia z drzwi suwanych typu "szafa
    komandor" - szerokość jednego wejścia to 1,5m.
    Nie było mi żal miejsca, bo pokój i tak ma ponad 6mx6m. Jak na sypialnię
    zupełnie wystarczająco.

    To co mnie martwi to wentylacja przestrzeni między kolanem i przedścianką.
    Na razie zrobiłem w przedściance dwa otwory fi15cm. Grzyba i wilgoci nie
    zarejestrowałem jeszcze, ale grzeję dopiero od grudnia. Zobaczymy co będzie
    jak się wprowadzę.

    Pozdr.
    Krzysiek