  • Data: 2009-01-17 16:02:31
    Temat: Re: przemarzanie kanadyjczykow - mit czy prawda?
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ekhm...
    > Producent... wystarczy wejsc na stronke
    > Andrzej

    No ale to jak producent i nei wie ? Nie macie zadnego klienta ktory tak
    korzysta z domku postawionego przez Was ?:)

    A tak powaznie to ja mam ludzi ktorzy tak korzystaja z domu w technologii
    szkieletowej - maja to tak przygotowane ze cala wode moga spuscic z
    instalacji, wode z syfonow (i kibla) tez spuszczaja lub wysysaja
    mechanicznie (zalezy co wygodniej w danym punkcie). Ogrzewania wodnego nie
    ma, jest tylko kominek. Dom stoi hmmm w 2000 roku napewno juz stał, nie wiem
    ile wczesniej ale nie dluzej niz rok-dwa przed 2000. Jedyna komplikacja jest
    z przylaczem wody - odcinaja je na zasuwie i spuszczaja to co jest w kawałku
    rury przyłącza pod domem czy tez w domu - nie pamietam dokladnie i nie
    widzialem tego - maja to w kazdym razie tak zrobione ze moga sie pozbyc tej
    wody z calego przylacza az do zasuwy (wraz z woda z licznika).

    Bylem u nich rok temu w lecie, nie widac ani nosem nie czuc jakichs
    problemow. Na nic sie tez nie skarżyli właściciele domku. Dom w srodku
    wykonczony jest drewnem. Jak w 2000 przyjechalismy tam organizowac sylwestra
    to w srodku domu był mróz. Podobnie jak na zewnątrz.

    Wentylacja: palenisko z kominkiem zamkietym, plus standardowe nieszczelnosci
    drewnianej stolarki okiennej i drzwi. I do tego chyba dwa kominki
    grawitacyjne (jeden przy kominku, drugi w lazience).

    Tyle, moze Wam to jako pomoze.

    Kane