  • Data: 2009-07-20 11:52:07
    Temat: Re: przemyślenia po ostatnich ulewach
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:h41l1v$n4c$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:h41d44$nc5$1@news.onet.pl...
    > to przy ulewie jest fizycznie niemożliwe nawet przy 6 metrowym okapie :)
    > wiem, bo mam taras tej długości zadaszony i przy wielkiej nawałnicy i
    > wietrze pchającym ściane deszczu miałem mokre całe okno, które ma okap 6
    > metrów :)

    A pisałem gdzies ze wiało.
    Po prostu ulewa potężna była.
    rynny nie nadązały odbierac wody i przelewała sią nawet
    Dom mam wyżej jak reszta terenu od domu spadki porobione wiec woda wcale nie
    dopływaa pod ściany.
    Normalnie dookoła dom obszedłem sobie przy ścianach i obserwowałem.
    Mam to szczęście że nie mam bezpośrednich sąsiadów i sobie działkę
    podniosłem i wyprofilowałem tak ze woda spływa z niej poza jej granice;))
    W sumie 50metrów dalej jest kanaliza burzowa to mógłbym wodę z rynien tam
    "posłać"- ale nie chce mi się drogi ryć i kopać rur.

    Krzysiek