  • Data: 2009-07-23 08:11:18
    Temat: Re: przemyślenia po ostatnich ulewach
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h4905m$icd$1@news.telbank.pl...

    > eliminują zapędy ludzi z "innym gustem" którym podobają się np. turkusowe
    > dachy.

    Shaman, ale to wolny kraj jest. Ja np. mam dach czarny bo mi sie znudzily
    wszelkie ceglaste, chociaz podobaja mi sie do dzis. Sam jednak chcialem miec
    inaczej i rownie ladnie wg. mnie. Teraz co gdybym byl wojtem takiej gminy i
    nakazal ludziom robic czarne dachy, bo ceglastych statystycznie duzo?
    Tragedia, to sa dopiero zapedy wladzy do robienia glupot, do tego elewacje.
    W zyciu nie zrobil bym sobie zielonej elewacji, a ktos ma mi to nakazywac?

    Pozdro.. TK