  • Data: 2009-07-23 21:05:13
    Temat: Re: przemyślenia po ostatnich ulewach
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "shaman" <s...@p...wytnij.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h49q6p$jht$1@news.telbank.pl...

    > wolnośc to nie to samo co samowola :)
    > BTW - ją też chce mieć czarny dach..

    Ale wiesz, ze to nie popularne rozwiazanie. :-) Niektorzy pukali sobie w
    czolo jak mowilem jaki kolor dachu bede mial. Nie jest wcale tak zle. Blacha
    malowana jest jakas dziwna farba, niby matowa a jakby strukturalnie lekko
    polyskujaca. Wcale nie jest smutno czarna.

    > ale sąsiad może by zrobil zieloną elewację, a drugi różową, kolejny
    > niebieską.. to ja już wolę żeby z góry było wiadomo co wolno a co
    > zabronione.. wcale nie musisz się budować w miejscu gdzie są ograniczenia,
    > które Tobie nie pasują.

    Niby tak, ale to nie centrum miasta i kazdy powinien miec wolne prawo
    dysponowania swoja wlasnoscia. Chcesz rozowa to rob rozowa, chcesz
    niebieska, jak tesciowa woli, byle by sie wlascicielowi podobalo.
    Ostatecznie nie wielu jest wyzwolonych Majk fantazy straszacych pomyslami,
    jednak wole wolnosc.

    > poza tym najczęściej zaostrzenia w planach zagospodarowania z czegoś
    > wynikają. Wójt sobie tego nie wymyśla. Raczej jest to sprawka jakiegoś
    > urbanisty.

    Urbanisty niespelnionego aktywisty. :-)

    Pozdro.. TK