  • Data: 2009-04-29 19:07:03
    Temat: Re: [przepisy] Droga czesciowo prywatna a PnB
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ATZ Rzeszow pisze:

    > Na dzialce przyleglej do mojej wydane zostalo wczesniej pozwolenie na
    > budowe. Czy tym faktem moge sie jakos wspomoc w walce z urzednikami? Dla
    Nie. Bo to,że sąsiednia działka jest budowlana, nie oznacza, że Twoja
    jest budowlana

    > mojej dzialki zostaly wydane warunki zabudowy, czemu dopiero teraz
    > urzednikowi w starostwie zaczelo to przeszkadzac?
    Warunki zabudowy to informacja o warunkach jakie musi spełniać budynek i
    jego lokalizacja, a niejest to pozwolenie na budowę.
    W warunkach masz napisane jaki dom możesz na działce zbudować.

    > Teraz rysuja sie takie wyjscie z sytuacji:
    > 1. Wlasciciel 1/4 drogi jest sklonny ja oddac za darmo gminie
    To Skarb Panstwa czy Gmina ?

    > 2. Lub mnie
    >
    > Ktory wariant bedzie lepszy, szybszy? Prosze o inne wskazowki. Budowe
    > chcialbym zaczac w maju br.

    Najszybciej to znaleźć inną drogę jak się da.
    Jak nie to wpis o służebności do KW tej drogi. Jeśli sąd jest mały to
    całą sprawę da się załatwić w tydzień.
    W zasadzie to Panu w Starostwie powinien wystarczyć Akt Notarialny, że
    ten od 1/4 zgadza się na ustanowienie służebności (o ile się zgodzi).

    BR
    Igus'

    Powodzenia