    From: Igus' <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [przepisy] Droga czesciowo prywatna a PnB
    Date: Wed, 29 Apr 2009 21:31:46 +0200

    ATZ Rzeszow pisze:

    > tego nie rozumiem, dlaczego dla jednej dzialki wydaje sie pozwolenie, a dla
    > mojej nie, jesli wszystkie warunki dla obu dzialek sa identyczne.
    Widać nie są. Twoja nie ma dostępu do drogi. Tak jak napisałem niżej,
    może ta pierwsza działka tj jej właściciel ma akt notarialny ze zgodą na
    wpisanie służebności itp.

    > chce zrzec sie na rzecz Skarbu Panstwa. Nastepnie moglaby sie rozpoczac
    > komunalizacja tej drogi, tzn. stalaby sie droga gminna, jesli dobrze mysle.
    > Wlascicielem 3/4 jest Skarb Panstwa.
    Lepiej jakby się zrzekł bo potem łatwiej wyegzekwować np odśnieżanie,
    utrzymanie drogi itp. Ale zmiana właściciela to zazwyczaj jest czasochłonne.

    BR
    Igus'