  • Data: 2009-10-06 05:40:33
    Temat: Re: przeprowadzka do nowo wybudowanego domu - a stary?
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Paź, 07:31, "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> wrote:
> [...]
    > Mianowicie na dniach przeprowadzam sie ze starego domu do nowego.
    > W starym zostaja meble, duza czesc sprzetu agd czy sanitariaty.
    > Moje pytanie brzmi, czy jesli nie bede wogole ogrzewal starego domu zima, to
    > te wszystkie rzeczy na wiosne beda nadawaly sie na smietnik?
    > Czy moze wietrzenie wystarczy?
    > Kompletnie nie kalkuluje sie mi ogrzewac domu, gdyz instalacja jest bardzo
    > stara i koszt gazu na 2 miesiace to srednio 3 tys
    > Szkoda mi tych rzeczy bo czesc z pewnoscia mozna albo sprzedac albo rozdac
    > osoba ktorych nie stac nan nowe sprzety,

    Instalacje wodne - może mróz rozsadzić i dom pozalewać i np. zniszczy
    meble
    Meble, agd itp - nic nie powinno się stać jeżeli nie będzie wilgoci.
    Wietrzenie niepotrzebne. Chyba że jest wilgoć w domu.

    > ps. Jak to jest z rozbiorka domu, mozna samemu czy trzeba zlecic firmie?

    Musisz mieć IMHO zezwolenie i kierownika "budowy". Jeżeli KB Ci
    pozwoli i nie ma materiałów szkodliwych (np. azbest) to możesz to
    zrobić sam.

    Pozdrawiam,
    Krzemo.