  • Data: 2009-10-06 05:46:13
    Temat: Re: przeprowadzka do nowo wybudowanego domu - a stary?
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Paź, 07:40, Krzemo <p...@g...com> wrote:

    > Musisz mieć IMHO zezwolenie i kierownika "budowy". Jeżeli KB Ci
    > pozwoli i nie ma materiałów szkodliwych (np. azbest) to możesz to
    > zrobić sam.

    Dokładnie to (chyba - bo to cytat jaki znalazłem w Internecie) tak:

    Zgodnie z art. 31 ustawy Prawo budowlane pozwolenia nie wymaga
    rozbiórka:

    * budynków i budowli -- niewpisanych do rejestru zabytków oraz
    nieobjętych ochroną konserwatorską -- o wysokości poniżej 8 m, jeżeli
    ich odległość od granicy działki jest nie mniejsza niż połowa
    wysokości;
    * obiektów i urządzeń budowlanych, na budowę których nie jest wymagane
    pozwolenie, jeżeli nie podlegają ochronie jako zabytki (listę tych
    obiektów znajdziemy tutaj).