eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domRe: prześcieradła, pościel - gdzie kupić coś lepszej jakości ? › Re: prześcieradła, pościel - gdzie kupić coś lepszej jakości ?
  • Data: 2012-08-01 15:48:22
    Temat: Re: prześcieradła, pościel - gdzie kupić coś lepszej jakości ?
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 lutego 2008 10:14:49 UTC+1 użytkownik Kane napisał:

    > Dzieki. To znam, nie jest to jednak produkt którego szukam.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Kane

    Witam wszystkich,

    ja mogę zgodnie z sumieniem polecić firmę z Bielawy - Bertax Bielawa - www.bertax.pl
    - u nich kupujesz pościel produkcji polskiej... kupiłam u nich
    pościel satynowa - uszyli mi pościel pod wymiar - kosztuje trochę więcej ale polecam
    pościel satyna
    pościel kora - super jakość, jak na pościel z kory, idealne kolory.

    Zastanawiam się nad zakupem jeszcze:
    - obrus plamoodporny
    - kołdra poduszka
    - pościel hotelowa - ładne wzory
    - pościel żakardowa - najtańsza z wszystkich ekskluzywnych gdzie koszt z TR
    ~500-800zł
    - prześcieradła ; z gumką frotte lub jersey

    Pozdrawiam
    Gosia