eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieprzyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć › Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce mieć
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 25 May 2013 14:38:48 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    Subject: Re: przyłacze wodociągowe - nie chce przekazywac gminie ale wode chce
    mieć
    From: p...@t...pl

    W dniu sobota, 25 maja 2013 23:04:24 UTC+2 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Co mam wymyślać jak jest wymyślona opłata klimatyczna. Konsekwencje polityczne nic
    nie mają do sprawy. Jak byś był ministrem finansów i zabrakło by pieniędzy w kasie to
    byś ograniczył emerytury, podniósł wiek emerytalny, podniósł podatki itp. I na kant
    dupy mogli by Ci wszyscy skoczyć. Widziałeś gdzieś strajki albo protesty jak
    zwiększyli VAT?

    Napisz jeszcze kto płaci opłatę klimatyczną to będziesz mógł bardziej porównać to do
    kupna biletu od dziadka z PTTK na basztę w Kazimierzu Dolnym niż do podatku od
    darowizny. Ciągle krążysz wokół podatków miejscowych, zależnych od tego jak wielkim
    ujem chce zostać rada opanowana przez burmistrza, wójta lub prezydenta. Na razie
    łomoczą firmy np. w Urzędach Marszałkowskich za wszelkie deklaracje odnośnie odpadów,
    ale więcej z tym papierów niż opłat w znaczkach. Domów nie tykają bo i tak ledwo to
    wszystko zipi. Jeśli cokolwiek wejdzie to kataster, ale skutki dla wprowadzającego
    będą opłakane. Małymi kroczkami to mogą wymagać świadectw energetycznych od starych
    budynków i co za tym idzie cisnąć w kierunku ich modernizacji. Tutaj mają pole do
    popisu, aby ruszyć budowlankę.
    Podatek od studni.... weź się zastanów. Może Viatoll powieszą na bramie wjazdowej?