    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pytanie do elktryków- długość przewodu
    Date: Mon, 23 Nov 2009 11:15:08 +0100

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:395f.000004e4.4b09cb34@newsgate.onet.pl...

    > podobne do trójkątnych. Po skręceniu kombinerkami pozostają okrągłe.
    > Spróbuj
    > zdefiniować siłę z jaką dociskasz przewody kiedy je skręcasz. Jeden zrobi
    > mocniej a drugi słabiej a wygląda tak samo. Przy szybkozłączkach zawsze
    > jest tak
    > samo. Gazoszczelność jest kluczowa. Nie zapewnia jej owiniecie taśmą a
    > rozpłaszczenie jednego drutu na drugim. Zwykły konektorek, bez żadnej
    > osłonki,
    > prawidłowo zaciśnięty zapewnia gazoszczelność. A skręcenie drutów
    > kombinerkami
> [...]

    Byc moze. Ja robilem to dwiema parami szczypiec. Najpierw skrecalem poczatek
    recznie, pozniej lapalem szczypcami ponizej skretki za kable i drugimi
    mniejszymi skrecalem calosc od gory. Wydaje sie to wystarczajaco mocne i nie
    sadze zeby dalo sie lekko rozkrecic, ale moze nie wielu tak robi. Dla
    wszystkiego polutowalem.

    Pozdro.. TK