  • Data: 2011-05-28 11:11:24
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "kiki" <k...@t...fel> szukaj wiadomości tego autora

    "PioPio" <e...@W...gazeta.pl> wrote in message
    news:irq3b1$8vs$1@inews.gazeta.pl...

    > Z tego ci sie orientuje to ma być dom a nie bunkier, ale mogę się mylić.

    Ale zawibrowanie betonu nie jest jakąś specjalną łaską wykonawcy i zrobienie
    tego we właściwy sposób.
    Bunkry są zawibrowane, bo za fuszerkę szło się na rozstrzelanie :-)
    My rozstrzeliwać nie będziemy ale za brak tej czynności możemy nie zapłacić
    i już.

    > Kurcze jak się człowiek nasłucha Kiki to później widzi spisek w kazdym
    > kącie.

    Bo to jest spisek niedouczonej branży budowlanej byle dostać kasę i w nogi
    Kierownik budowy niczego nie dopilnuje - toczyły się tutaj dyskusje nie raz.