  • Data: 2011-05-28 16:47:15
    Temat: Re: pytanie o stal w fundamencie - fotki
    Od: "Adam U." <W...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Też zwiałem z więzienia - bloku :-) - na szczęście nie na kredyt.
    > Budowa, to nie jest filozofia jakaś, po prostu trzeba chcieć, bardzo
    > chcieć coś zmienić w życiu :-) i tyle.

    chcieć chce:-) Wiekszość rzeczy na budowie zrobimy sami wiec zostaje tylko
    koszt materiałów... i najgorszy to koszt działki w okolicach, ktore mnie
    interesują.

    Nie rozumie jak można życie w bloku marnować....
    Zyje od weekendu do weekndu:-) a na balkonie brakuje mi już miejsca na
    rośliny:-)

    Musze sie jeszcze tak pomeczyć ze 6 lat (masakra jakaś choć może to tylko
    sześć) jak się skonczy kredyt i dzidziuś dorośnie i zaczynam:-)))

    Na razie zbieram "materiały"

    adam u.