    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: rainbow
    Date: Thu, 19 Feb 2009 09:12:19 +0100

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:gnhhcr$psd$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > WYciagam odkurzacz, odpinam zbiornik, wlewam wode, zapinam zbiornik,
    > sprzatam
    > koncze sprzatac, odpinam zbiornik, wylewam wode, plukam zbiornik, zapinam
    > zbiornik, chowam odkurzacz

    juz napisalem, ale rozwine, ja w przeciwienstwie do ciebie biore odkurzacz,
    sprzatam i chowam, jesli mam do posprzatania kuchnie, bo wlasnie dzieciak
    odkryl w szufladzie torbe z ryzem czy kasza, zajmuje mi to 3 minuty, tobie z
    10-15, albo lapiesz za szczote, ale po co wtedy wywaliles te 6 tysi? ;)

    > W tym czasie w domu pojawily sie plytki i panele zamiast wszechobecnych
    > dywanow wiec ostatnio rainbow po prostu stoi ale te 10 czy 15 lat temu
    > mialem okazje nie raz odkurzac caly dom tym ustrojostwem. I nie pamietam
    > kurde z czym to byl ten problem - przypomnijcie mi ;)

    widzisz, i to jest podstawowy blad ludzi ktorzy dali sie omamic
    akwizytorowi, wywalili 6000 na odkurzacz ktorego tak naprawde nie umieja
    uzywac i nie maja pojecia jakie jest jedno z jego podstawowych zadan

    rainbow i jemu podobne odkurzacze to nie tylko elektroszczotka, ktora jest
    dostepna w sporej ilosci zwyklych klasycznych odkurzaczy, rainbow to woda,
    ktora podczas sprzatania absorbuje wszystko, a w kazdym razie wiekszosc tego
    co odkurzacz wciaga, tak wiec nie tylko piasek, wlosy i tym podobne smieci,
    ale rowniez drobnice ktorej nie widac, a na koniec ten caly szlam wylewasz
    do kibla, troche to oczyszcza powietrze w domu, dodatkowo "cug" w nim jest
    naprawde niezly, to co prezentuje akwizytor podczas prezentacji to niestety
    prawda, tylko zadko kto, jak kupi ranbowa, to raz na jakis czas odkurzy np
    swoj materac na ktorym spi, wiekszosc ludzi albo od razu, albo po jakims
    czasie zaczyna uzywac go jak klasycznego odkurzacza, czyli tylko do
    sprzatania podlogi, a skoro tak, to po co wywalac te 6kpln?