  • Data: 2009-05-18 20:43:15
    Temat: Re: recyrkulacja CWU - rurki 10 ?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Maj, 22:32, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > Czyli wstawia sie trojniki gdzies przy baterii?

    Tak. Ja mam cztery punkty cyrkulacji na w sumie ~8 punktow cieplej
    wody.

    > Dwa dni, spokojnie dwa dni. Kotlownia od lazienki na dole oddalona ok. 14m.
    > Po drodze dwie kompensacje. Do gory pion do lazienki. Nie daleko kotlowni
    > kuchnia, nad kuchnia na gorze pralnia. Otuline zakladasz na zgrzana w jenym
    > koncu rure i zgrzewasz z drugiej strony. Otuline trzeba sciagnac w dol. PP

    Nie chodzi o sam fakt jak technicznie polozyc otuline - to jest proste
    jak drut. Tylko o to jak ukryc instalacje zeby nie trzebabylo dawac
    5cm tynku ;) Przeciez taki PP 20 + otulina ~9mm to rura srednicy
    prawie 4cm! Ja mam teraz i kanalize i cala instalacje wodna schowana w
    bruzdach (pozostala czesc oczywiscie leci po podlodze) - styknie 2cm
    tynku i bedzie cacy :)

    > to zaden problem, pomysl jak kiedys robilo sie w gwintowanej stali. :-)

    No.. Moj ojciec to sie nie moze nadziwic jakie to teraz cuda wymyslaja
    i jak to szybko idzie, caly czas to powtarza ;-)

    > A po kiego kupujesz w jakichs go..nianych Praktikerach, nie macie tam
    > normalnych hurtowni, sklepow z normalnymi ludzmi zainteresowanymi sprzedac
    > dobry towar??

    Akurat to kupilem w normalnym, dosc dobrze zaopatrzonym (ale cholernie
    drogim) sklepie! Tylko sobota byla, 17-sta godzina, wiec juz pozostaly
    markety jak sie okazalo, ze dokonalem zlego wyboru i kupilem wersje
    bez oringa ;-) Zeby bylo smieszniej to cala rozdzielke z pionami
    mialem juz pozgrzewana, a wersja z oringiem jest o pare cm dluzsza -
    musialbym wszystko robic od nowa :) Aaale.. Hydraulik z ~35 letnim
    stazem dal slowo, ze bedzie szczelne na lata wiec mu wierze :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.