  • Data: 2009-06-02 09:29:42
    Temat: Re: recyrkulacja - przemy?lenia
    Od: "qlphon" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Otoz nie. Zakladasz, ze woda w zasobniku nigdy nie bedzie chlodniejsza jak
    > nastawa na mieszaczu. Cyrkulacja owszem zamknie sie w jej obwodzie pod
    > warunkiem wyzszej temp. wody w gornej czesci zasobnika od nastawionej
    > temperatury mieszacza. Jezeli woda bedzie chlodniejsza to wymuszasz w tym
    > rozwiazaniu cyrkulacje przez caly zasobnik, od dolu do gory i nici z
    > niezaburzania warstw.

    jesli w zasobniku jest chłodniejsza woda niz nastawa mieszacza,
    to trudno mówic w ogóle jakichkolwiek warstwach...

    > Cyrkulacja musi odbywac sie poprez krociec cyrkulacyjny.

    Wiesz, widziałem parę instalacji z cyrkulacją na wlot zimnej wody
    (brak dedykowanych króćców do cyrkulacji) i działają bardzo dobrze.
    Jedyna "cecha" jaka zaobserwowałem, to że ciepła woda nie kończy się nagle,
    ale od pewnego momentu powoli robi się coraz chłodniejsza.