  • Data: 2009-05-27 13:12:22
    Temat: Re: reklamacja w castoramie
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gvjdrt$o2d$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    Właśnie w tym tygodniu szukałem Heńków do ocieplenia domku na wsi(200metrów
    elewacji). Styro siatka klej. Znalazłem za 22zł za mkw. w zeszłym roku za
    to samo krzyczeli 40zł.
    Jestm w zarzadzie wspólnoty mieszkaniowej iw poniedziałek wybieramy
    wykonawcę do ocieplenia naszego bloku(800mkw).
    Styro 10cm+ siatka + klej+ tynk(wszystko w systemie Webera) Ofert mamy
    kilkanaście- ceny od 90 do 124zł za mkw(łacznie materiał+robocizna).
    W zeszłym roku blok sasiedni ocieplali- oferty były ponad 140zł.

    Krzysiek