    From: z...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: rekuperator
    Date: Mon, 14 May 2012 22:32:54 -0700 (PDT)

    > tam sie robi tylko wyciągi

    Ok.

    A czy rozmieszczenie wyciągów/nawiewów jest w miarę poprawne ?

    > a jaka ci wyszła wydajność z obliczeń

    Nie robiłem wyliczeń.
    Myślę aby dołożyć jeszcze jeden nawiew w salonie.

    Przeglądałem inne projekty , czytałem i na podstawie tego zrobiłem "projekt".

    > bo wg tego rysunku mamy chyba układ słabo zrównoważony

    A co być zmienił ?

    > w wiatrołapie nie rób nadmuchu.

    OK.

    > dodałbym za to wyciąg gdzieś w komunikacji aby zrównoważyć strumienie
    > powietrza nadmuchowane do pomieszczeń

    Też o tym myślałem. A gdzie dokładnie byś dał ? Na końcu domu (w przedpokoju) ?