  • Data: 2019-06-01 22:43:30
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 1 czerwca 2019 22:02:22 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Thessla ma takiego cosia:
    > http://thesslagreen.com/product/chlodnica-wodna-cool
    box/
    > W tym chłodnica i miejsce na dodatkowe filtry.
    > Koszt jakieś 2500 zł.

    To lepiej już ten chłód taczkami z marketu wozić niż bulić tyle kasy ;)
    Mam reku Thessli ale tego klocka za taką kwotę to bym nie kupił.

    > Komfórt kosztuje. :P

    U mnie prawie nic nie kosztuje :]

    > Niemniej ja będę mieć chłód odpadowy z grzania basenu
    > ogrodowego. Powinno być tego chłodu na tyle dużo (ja już stary, żeby się
    > pomoczyć to muszę mieć min. 32sC) ;) że rozważam montaż chłodnicy na
    > tarasie. ;)

    Chłodnica na tarasie i co owiewana jakimś wiatrakiem żeby chłodek
    leciał na obywateli? To brzmi fajnie :]

    > Też zawsze mogę puścić, ale chyba się na to nigdy nie zdecyduję. IMHO to
    > równie słaba opcja do chłodzenia co kalafiory do grzania. Nie przeszkadza
    > Ci chłodniejsza podłoga? Nie poci się, znaczy podłoga?

    Ja jej nie katuję jakoś mocno. Najmniej to miała 19 stopni z tego co pamiętam.
    Ja też bym nie puszczał w podłogę jakiejś wody lodowej czy innych wynalazków,
    tam leci chłodek spod ziemi, który latem jest mocno plusowy ;)

    L.