  • Data: 2019-06-02 13:23:36
    Temat: Re: rekuperator brink
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 1 Jun 2019 13:43:30 -0700 (PDT), Lisciasty

    > To lepiej już ten chłód taczkami z marketu wozić niż bulić tyle kasy ;)
    > Mam reku Thessli ale tego klocka za taką kwotę to bym nie kupił.

    To prawda, cena jest absurdalna, dlatego pewnie kupię zwykłe chłodnice,
    np.: http://termex.krakow.pl/produkty/chlodnice-wodne-okr
    agle-typu-cno/
    Nie są takie ładne :P ale tańsze i powinny działać równie dobrze. Zresztą
    te same chcę użyć do chłodzenia na piętrze (problem w tym, tak jak pisałem
    wcześniej, że muszę to jeszcze jakoś wysterować).

    > U mnie prawie nic nie kosztuje :]

    Pytanie nadal pozostaje czy faktycznie jest komfort, bo chłodna podłoga
    komfortu nie zwiastuje. Ja i bez zimnej podłogi mam notorycznie zimne nogi,
    a co dopiero jak mi tam jeszcze będzie pizgać od gleby. ;)

    > Chłodnica na tarasie i co owiewana jakimś wiatrakiem żeby chłodek
    > leciał na obywateli? To brzmi fajnie :]

    Raczej planuję kurtyny powietrzne. Zadaszonego tarasu od
    południowego-zachowu mam blisko 35m2. Co więcej jak bywam na budowie
    ostatnio coraz częściej, to się okazuje że od strony tarasu, tj. głównie od
    zachodu, przeraźliwie piździ. Więc rozkminiam obecnie jakąś zabudowę
    rozsuwaną żeby się tam dało z sensem wytrzymać. Już widzę, co nie nowina w
    sumie, że tanio nie będzie.

    > Ja jej nie katuję jakoś mocno. Najmniej to miała 19 stopni z tego co pamiętam.
    > Ja też bym nie puszczał w podłogę jakiejś wody lodowej czy innych wynalazków,
    > tam leci chłodek spod ziemi, który latem jest mocno plusowy ;)

    Oczywiście ja też bym tam nie puszczał mocno chłodzonej wody, bo to nie ma
    najmniejszego sensu. Zastanawia mnie tylko czy to jest mocno odczuwalne w
    stosunku do niechłodzonej podłogi.

    --
    Pozdor
    Myjk